Management sportu
CHARAKTERISTIKA STUDIJNÍHO OBORU
Rostoucí trh specializace management sportu nabízí široký okruh možností poskytovatelům služeb v sektoru sportu a v jeho jednotlivých odvětvích. Inspirací pro tvorbu Programu byly poznatky a informace z univerzit, vysokých škol v tuzemsku i v zahraničí.
Studium je určeno především:
- podnikatelům v oblasti sportu, kteří si chtějí rozšířit nebo prohloubit vzdělání v oblasti sportovního managementu;
- zájemcům o podnikání v oblasti sportu, kteří přicházejí z jiných oblastí;
- sportovcům, kteří zvažují ukončení sportovní kariéry a chtějí zůstat profesně v oblasti sportu na úrovni řízení sportovních aktivity;
- zaměstnancům sportovních svazů, klubů a dalších organizací, které pro svou činnost potřebují hlubší znalosti z oblasti sportovního managementu.
CÍLE PROGRAMU
- Studijní program „Management sportu“ vhodně doplňuje nabízené bakalářské a magisterský studijní program a rozšiřuje nabídku pro odborníky, kteří se chtějí vzdělávat v oblasti sportovního managementu. Chceme nabídnout svým studentům vzdělání, které jim umožní být připraveni na výkon zodpovědných funkcí ve vedení společností a nebo jako členům pracovních týmů, kde budou platnými členy s potřebnými rozhodovacími a nebo výzkumnými zkušenostmi a to s důrazem na oblast sportu.
- Ambicí tohoto programu je stát se uznávaným vysoce kvalitním, výběrovým programem, poskytujícím jeho absolventům vzdělání ve sportovním managementu na úrovni, která je konkurenceschopná v mezinárodním srovnání, a ve kterém přednášejí přední odborníci pro oblast sportovního managementu jak z oblasti akademické sféry, tak z praxe.
Zahájení dalšího ročníku studia 18. 10. 2024
Přijímací řízení je již otevřené
Program nabízí tři formáty studia
Program je realizován v kombinované formě a probíhá ve 4 semestrech. První tři semestry je výuka plánovaná na 12 výukových dnů, které jsou rozděleny do bloků a doplněny online výukou. Čtvrtý semestr je vyhrazen pro zpracování závěrečné práce a její obhajobu. Výuka probíhá v českém jazyce. Prezenční výuka proběhne během šesti prodloužených víkendů za rok (3 za semestr, vždy pátek – neděle, obvykle od 8,30 do 18 hodin), která je doplněna online výukou (prostřednictvím google classroom a google meet) v podvečerních hodinách vždy ve středu podle vypsaných termínů čtyřikrát za semestr. První semestr 2.1. Mikroekonomie 2.2. Makroekonomie 3.1. Ekonomická analýza sportovních odvětví 5.1. Management sportovních organizací a sportovních zařízení 6.1. Sport, marketing, společnost a trendy 6.2. Integrovaná marketingová komunikace a reklama 8.1. Event management 9.1. Diplomový seminář Druhý semestr 1.1. Legislativní prostředí ČR a EU 3.2. Analýza sportovního prostředí a konkurence, strategické plánování 4.1. Ekonomika podniku 4.2. Manažerské finance 5.2. Management efektivnosti sportovních zařízení 6.3. Sport a média – Public Relations, Media Relations 7.1. Řízení lidských zdrojů a teamwork 9.2. Metody aplikované statistiky Třetí semestr 1.2. Sportovní právo a právní aspekty sportovního marketingu 2.3. Současné trendy světové ekonomiky 3.3. Business modely a jejich ekonomické aspekty 4.3. Projektový management 5.3. Facility management a event management 7.2. Coaching ve sportu 7.3. Motivační leadership v týmech 8.2. Sponzoring a sportovní akce 8.3. Pořádání akcí v ČR a zahraničí Čtvrtý semestr 9.3. Závěrečná práce Nabídka jednoročního studia v programu MBA „Management sportu“, je určená pouze pro absolventy studia na VŠTVS PALESTRA a ATVS PALESTRA – VOŠ. Podkladem nabídky bylo porovnání studijních plánů a možnost uznání některých zkoušek absolvovaných v předchozím studiu na Palestře. Program je realizován v kombinované formě a probíhá ve 2 semestrech. Výuka je plánovaná na 12 výukových dnů, které jsou rozděleny do bloků a doplněny online výukou. Výuka probíhá v českém jazyce. Prezenční výuka proběhne během šesti prodloužených víkendů (3 za semestr, vždy pátek – neděle, obvykle od 8,30 do 18 hodin), která je doplněna online výukou (prostřednictvím google classroom a google meet) v podvečerních hodinách vždy ve středu podle vypsaných termínů čtyřikrát za semestr. 3.1. Ekonomická analýza sportovních odvětví 3.3. Business modely a jejich ekonomické aspekty 4.3. Projektový management 5.1. Management sportovních organizací a sportovních zařízení 6.1. Sport, marketing, společnost a trendy 6.2. Integrovaná marketingová komunikace a reklama 8.1. Event management 8.3. Pořádání akcí v ČR a zahraničí 9.1. Diplomový seminář Druhý semestr 1.1. Legislativní prostředí ČR a EU 3.2. Analýza sportovního prostředí a konkurence, strategické plánování 4.1. Ekonomika podniku 4.2. Manažerské finance 5.2. Management efektivnosti sportovních zařízení 5.3. Facility management a event management 6.3. Sport a média – Public Relations, Media Relations 7.1. Řízení lidských zdrojů a teamwork 9.3. Závěrečná práce Tato forma je určena studentkám a studentům dvou bakalářských programů (Sportovní a kondiční specialista a Výživové poradenství a sportovní diagnostika) a navazujícího magisterského programu Wellness specialista v prezenční a kombinované formě. Ke studiu se mohou přihlásit studenti v prvním ročníku bakalářských programů a zájemci o studium v navazujícím magisterském programu. Studium probíhá v rámci 2. a 3. ročníku bakalářských programů a 1. a 2. ročníku navazujícího magisterského programu. Prezenční výuka je vždy v pátek tak, aby nekolidovala s jinou výukou. Program je realizován v kombinované formě a probíhá ve 4 semestrech. První tři semestry je výuka plánovaná na 4 výukové dny, které jsou doplněny online výukou. Čtvrtý semestr je vyhrazen pro zpracování závěrečné práce a její obhajobu. Výuka probíhá v českém jazyce. Prezenční výuka proběhne během osmi pátků za rok (3 za semestr, vždy pátek před výukou v kombinovaném studiu, obvykle od 8,30 do 18 hodin), která je doplněna online výukou (prostřednictvím google classroom a google meet) v podvečerních hodinách vždy ve středu podle vypsaných termínů čtyřikrát za semestr. Seznam předmětů v programu je připraven s ohledem na souběžnou výuku v bakalářských nebo navazujícím magisterském programu. Cena studia v programu MBA Management sportu při tomto formátu studia je snížena o 60 %. 3.1. Ekonomická analýza sportovních odvětví 6.1. Sport, marketing, společnost a trendy 6.2. Integrovaná marketingová komunikace a reklama 8.1. Event management 9.1. Diplomový seminář Druhý semestr 3.2. Analýza sportovního prostředí a konkurence, strategické plánování 5.2. Management efektivnosti sportovních zařízení 6.3. Sport a média – Public Relations, Media Relations 7.1. Řízení lidských zdrojů a teamwork Třetí semestr 3.3. Business modely a jejich ekonomické aspekty 4.3. Projektový management 7.3. Motivační leadership v týmech 8.2. Sponzoring a sportovní akce 8.3. Pořádání akcí v ČR a zahraničí Čtvrtý semestr 9.3. Závěrečná práce v akademickém roce 2024 / 2025 najdete v harmonogramu studia Závěrečná zkouška probíhá formou obhajoby závěrečné práce a diskusí nad jejím obsahem a tématem řešeným v závěrečné práci. Každá práce je hodnocena vedoucím práce, kterého si student vybírá při zadání práce a oponentem. a další Hlavním posláním Asociace je v souladu s jejími stanovami „zajišťovat, udržovat a dále rozvíjet vysokou úroveň studia MBA v České republice“ včetně akreditací studia MBA v České republice. Založení Asociace bylo akceptováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR (MŠMT) a bylo uznáno European Foundation of Management Development (EFMD www.efmd.org) se sídlem v Bruselu, jako oficiální akreditační orgán v České republice. Program „Management sportu“ je Českou asociací MBA škol akreditován od roku 2018. Více informací na www.cambas.cz a V případě požadavku vystavení faktury na zaměstnavatele, nebo na jiné IČO, kontaktujte eko@palestra.cz před provedením platby za přihlášku ke studiu nebo školného, po té nebude možné změnu akceptovat. Aktuální informace o výši poplatků za studium naleznete na stránce Školné Dotazy ohledně studia: Mgr. Tomáš Mirovský, Ph.D., MBA, DiS. mirovsky@palestra.cz Dotazy ohledně přijímacího řízení: Eva Kaiserová, DiS. kaiserova@palestra.czStandardní dvouleté studium
Trajektorie studia:
Jednoroční studium určené absolventům Palestry
Trajektorie studia:
První semestrDvouleté souběžné studium bakalářských nebo magisterského studie na Palestře a MBA studia - Double Degree
Trajektorie studia
První semestrTermíny výuky
Studijní moduly
Předměty jsou rozděleny do osmi základních modulů:
Závěrečná zkouška
K závěrečným zkouškám může jít student, který má splněné všechny požadované předměty a získal požadovaný počet kreditů. Termíny závěrečných zkoušek jsou stanoveny v harmonogramu akademického roku. Závěrečnou zkoušku musí student splnit nejpozději do dvou let od uzavření posledního ročníku studia. Obhájená Závěrečná práce se zveřejňuje. Úspěšným absolventům vydá VŠTVS PALESTRA osvědčení o absolvování.Vyučující programu
Garantem programu je Doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Akreditace CAMBAS
Program je akreditován Českou asociací MBA škol CAMBAS, jejíž je VŠTVS PALESTRA členem.POPLATKY SPOJENÉ SE STUDIEM
Číslo účtu:
3 309 309 309/0800
Variabilní symbol:
Identifikační číslo (ID)
z informačního systému Moggis, které Vám bude přiděleno
na základě podané elektronické přihlášky ke studiuVYSTAVENÍ FAKTURY NA IČO
KONTAKT